Folia reklamowa na aucie – korzyści dla flotylli
Folia reklamowa na aucie – korzyści dla flotylli
Folia reklamowa na aucie – zalety dla floty
Okleina jako renowacja nadwozia?
Samochody firmowe nie muszą wykonywać tylko funkcji transportowych. Potrafią pełnić funkcję urządzenia do budowania imagu korporacji, dodatkowo wykonując to niebywale sprawnie. Przebywając ciągle w ruchu, nieustająco penetrując nowe miasta mogą być przekaźnikiem reklamy o potężnym wprost potencjale trafiania do odbiorców. Powinno się także wskazać na to, iż pokrywanie aut folią jest pomocne w celu odmłodzenia flotylli będącej na wyposażeniu spółki. Oznaki zużytkowania aut źle wpływają na jej postrzegania przez potencjalnych konsumentów. Zarysowania i obtarcia lakieru na nadwoziu bądź blada jego barwa niszczą ociupinę wizerunek korporacji. Dzięki folii te maleńkie defekty można efektywnie zamaskować.
Promocja na aucie – interesujący koncept to podwalina
Zyskujący na popularnośći sposób na oklejanie samochodów uchodzi obecnie za jedną z najtańszych i najbardziej funkcjonalnych narzędzi marketingowych. Okleić da radę wszelkie detale karoserii – wraz z dachem, podporami lusterek oraz zderzakami. Na terenach zachodnich od dekad jest brany za regularny typ sztuki, a Zawody w Aplikacjach Samochodowych mają edycję już również w Polsce. Dla korporacji – również owych z pokaźną flotyllą, jak i mających jedynie kilka aut – oznacza to ogromne pole manewru w komunikacji marketingowej. Samochody flotowe stają się nierozerwalnym elementem publicity korporacji. Przed ekspertami w zakresie oklejania pojazdów nic nie stoi na przeszkodzie, aby niemal każdy ich centymetr przygotować jako powierzchnię reklamową. Jak osiągnąć w ten sposób, aby nie wpaść w przesadę i nie dosięgnąć rubieży gniotu? Wymogi estetyczne w strojeniu pojazdów nie odchodzą od uniwersalnych wytycznych. Wygląd ma prawo urzekać, nietypowa oprawa może robić wrażenie, nietuzinkowe niuanse mogą przykuwać wzrok. Ale to schludność, elegancja i umiar oznaczają styl.